Parafia pw. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Grębocinie
Mała Owieczka
Witajcie, pewnie zastanawia Was kim jestem i co tu robię (może nie ), bo zaledwie kilka osób jest wtajemniczonych...
W ubiegłym roku wybrałem sie do Taize z "Toruniem" i tam poznałem kilka osób między innymi ks. Pawła, Justyne, (Ole znałem już wcześniej, także z wyjzadów Taize) i po tej własnie drodze trafiłem tu
Oto kilka słów o mnie, pozdrawiam
Imie:Wojtek
Zainteresowania: Podróże, muzyka
Muzyka:Dobra
Film:bardzo podobał mi się Gladiator
Skąd jestem:Poznań
Czym się zajmuje: Studiuję geografię na UAM
Kolor oczu:Brązowy
Ulubione piwo:Reed's
Ulubione danie:Spaghetti
Zwierzaki w domu:Brak
Jaki sport uprawiam: uwielbiam spływy kajakowe i wyprawy rowerowe
No i oczywiście:
Ulubiona dobranocka:Krecik !!! (ale nie ten z reklamy Okocimia )-kto go jeszcze pamięta...a Reksio?? hehe
Mała Owieczka
Dzięki Wiesiu, zapomniałem dodać że byłem raz u Was i brałem udział w jednej ze scenek niosąc krzesło wraz z Pawłem
Pozdrawiam
Wojtek z tego co widze w avatarze uwielbia jeździc rowerkiem !!!
szkoda ze mieszka tak daleko , bo w sobotę mamy wyprawe .... a tak radosny człowiek jak Wojtek byłby wspaniałą niespodzianką na wycieczce
Wojtuś - a moze się skusisz??? W końcu długi weekend się zaczyna
Mam nadzieje że częście j bedziesz nas odwiedzał w Grebocku zapraszamy!!! I na rowery jak najbardziej........ : )
Poetka Duszy
Bardzo sie cieszę Wojtku, ze Ciebie poznałam Na pewno do końca życia zapamiętam nasze rozmowy w Taize na różne-takie sobie tematy
Bardzo mi Ciebie w tym roku będzie tam brakowało... I kto mi kupi płatki-muszelki czekoladowe, jak ich zabraknie??? Szkoda, że mieszkasz tak daleko
Ogromnie się cieszę na spotkanie w czerwcu
A tymczasem, odwiedzaj nas często na forum. Serdecznie Cię pozdrawiam